HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Thursday, June 5, 2014

Tip Penyusuan Susu Ibu Oleh Blogger Redmummy

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Sudahkah anda membaca kisah sokongan dan pengorbanan blogger Redmummy tentang penyusuan susu ibu.

Kalau belum lagi boleh klik di sini >> Blogger RedMummy Menyokong Penuh Penyusuan susu ibu

Entri kali ini saya ingin berkongsi tentang tip penyusuan susu ibu yang dianjurkan oleh blogger Redmummy untuk tatapan kita semua terutamanya ibu-ibu yang sedang mengandung.

Tip Penyusuan Susu Ibu Oleh Blogger Redmummy, penyusuan susu, ibu, produk shaklee, set menyusu shaklee, susu ibu penyusuan susu ibu susu untuk ibu mengandung penyimpanan susu ibu susu untuk ibu hamil susu ibu mengandung susu kambing untuk ibu mengandung kebaikan susu ibu susu ibu hamil khasiat susu ibu polisi penyusuan susu ibu susu terbaik untuk ibu hamil susu ibu kurang kelebihan susu ibu susu yang baik untuk ibu hamil air susu ibu



Sebelum saya teruskan dengan Tip Penyusuan Susu Ibu Oleh Blogger Redmummy, ada juga orang bertanya kepada beliau, adakah kekangan atau halangan yang mengganggu Redmummy dalam melaksanakan penyusuan susu ibu?

Bagi Redmummy, halangan yang dilalui tidaklah ketara cuma kekurangan tempat  yang sesuai untuk menyusukan anak kecil terutama sekali ketika berada di luar rumah seperti di shoping complex. Kadang-kadang beliau terpaksa mencari parkir untuk menysukan anaknya di dalam kereta.

Kekangan untuk orang lain berbeza-beza, mungkin segelintir ibu-ibu tidak sanggup mengeluarkan wang untuk membeli mesin pump atau ada juga yang mempunyai mesin pump tetapi malas.

Saya akui, jawapan yang diberikan oleh Redmummy memang benar sekali. Saya sendiri pernah berjumpa dengan orang yang tidak sanggup melabur untuk beli pam susu dan yang memiliki pam susu pula tidak sanggup meneruskan penyusuan susu ibu.

Di sini saya ingin mengajak ibu-ibu sekalian, mari bersama-sama saya dan Redmummy untuk berjuang memberikan anak kita susu yang terbaik (susu ibu). Cuba baca artikel tentang tuntutan dan kelebihan menyusu ibu ini.

Tip Penyusuan Susu Ibu Oleh Blogger Redmummy


#1. Belajar cara yang betul untuk melakukan penyusuan susu ibu supaya anda dan anak anda akan berasa selesa ketika menyusu.

#2. Bertenang ketika breastfeeding, biarkan anak anda gembira bersama.

#3. Ketika pumping atau pam susu guna alat pengepam, fikiran perlu tenang dan cuba bayangkan anak anda yang tinggal di rumah pengasuh, nurseri atau di rumah sendiri yang pasti ternanti-nanti susu ibunya.

#4. Jika baru pertama kali breast feeding, mungkin puting susu anda akan melecet, tetapi anda tidak perlu bimbang kerana sekarang ini ada banyak nursing creme dijual untuk melegakan puting susu anda.

penyusuan susu, ibu, produk shaklee, set menyusu shaklee, susu ibu penyusuan susu ibu susu untuk ibu mengandung penyimpanan susu ibu susu untuk ibu hamil susu ibu mengandung susu kambing untuk ibu mengandung kebaikan susu ibu susu ibu hamil khasiat susu ibu polisi penyusuan susu ibu susu terbaik untuk ibu hamil susu ibu kurang kelebihan susu ibu susu yang baik untuk ibu hamil air susu ibu


Harapan Blogger Redmmy untuk ibu-ibu


Redmummy berharap agar ibu bapa di luar sana sentiasa mengawasi pergerakkan dan kegiatan anak mereka. Cuba luangkan masa untuk bersama dengan mereka.

Sekarang ini masalah sosial sangat berleluasa. Oleh itu, diharap agar anak-anak kita lebih terjaga dan tedidik menjadi insan yang berguna kepada agama, keluarga, masyarakat dan negara.

Set Menyusu Shaklee


Bagi ibu-ibu yang mempunyai masalah penyusuan susu ibu, saya sarankan anda tiru macam saya, adik saya dan rakan saya. Alhamdulillah semua anak saya mendapat susu ibu.

Kami mengamalkan set menyusu shaklee. Set menyusu shaklee terdiri daripada 4 set iaitu:

  1. Set budget shaklee
  2. Set asas shaklee
  3. Set asas shaklee + ostematrix
  4. Set optimum shaklee (3M)

Maklumat lanjut tentang set menyusu shaklee ini boleh rujuk di sini >> Set Menyusu Shaklee Pilih Ibu Masa Kini.

Ataupun
Hubungi Huda : 011-18685991 untuk dapatkan khidmat nasihat percuma pengambilan set menyusu shaklee yang lengkap.

Antara kelebihan Set Menyusu Shaklee


  • Kulit bertambah cantik
  • Luka, parut-parut dan stretch mark cepat pulih
  • Kulit bertambah cerah
  • Rambut kurang gugur dan kuku semakin kuat
  • Badan bertambah tenaga
  • Kurang diserang sakit kepala
  • Bayi cepat kenyang
  • Tidak mengalami kekejangan otot
  • Senang bangun pagi
  • Mudah buang air besar

    Kesimpulan


    Penyusuan susu ibu merupakan aktiviti murni dan satu perjuangan yang memerlukan pengorbanan. Memang tidak dinafikan wujudnya halangan dalam penyususan susu badan, tetapi halangan tersebut telah berjaya ditempoh oleh ramai ibu-ibu.

    Oleh itu, para ibu tanyalah diri sendiri adakah anda benar-benar mahukan anak anda mendapat susu yang berkhasiat melalui penyusuan susu ibu atau tidak. Jawapannya ada pada diri anda sendiri.


     Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
    Ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah? 
     Hubungi Huda untuk: 

    FREE CONSULTATION 
    and 
    BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!! 

    Tip Penyusuan Susu Ibu Oleh Blogger Redmummy, penyusuan susu, ibu, produk shaklee, set menyusu shaklee, susu ibu penyusuan susu ibu susu untuk ibu mengandung penyimpanan susu ibu susu untuk ibu hamil susu ibu mengandung susu kambing untuk ibu mengandung kebaikan susu ibu susu ibu hamil khasiat susu ibu polisi penyusuan susu ibu susu terbaik untuk ibu hamil susu ibu kurang kelebihan susu ibu susu yang baik untuk ibu hamil air susu ibu
    Independent Distributor

    HUDA [SID:1093239]
    HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
    Emel:nh_5656@yahoo.com


    Anda digalakkan berkongsi entri di sini dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

    3 comments:

    Followers

    My Blog List

    Jom Like

    Powered By Blogger
    Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi