HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Monday, April 21, 2014

Terima Kasih Blogger Kathy R'Bain

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Hari ini saya ingin mengucapkan jutaan Terima Kasih kepada Blogger Kathy R'Bain kerana telah menghantar kepada saya sijil dan penanda buku yang comel.

Ini adalah sijil penghargaan yang saya terima daripada beliau bersama-sama dengan penanda buku yang cantik.

Alhamdulillah, sijil ini saya terima kerana menjadi top 1 komentator blog bulan Mac 2014.

Terima Kasih Blogger Kathy R'Bain


Saya rasa ramai sudah yang mengenali siapa Blogger Kathy R'Bain. Beliau merupakan blogger yang memiliki tiga blog iaitu: 




Dalam blog Coretan Hati Kathy beliau banyak berkongsi tentang pengalaman hidup, tutorial blog dan juga doodle.

Jikalau anda ingin belajar memasak atau ingin mencuba resepi dari beliau boleh berkunjung ke blog Diari Resipi

Manakala blog Hasil Penaku adalah blog yang menceritakan perihal novel, cerpen, puisi, tip dan novel.

Pada hemat saya, beliau merupakan seorang blogger yang kreatif dan baik hati.

Ramai blogger yang telah dibantu beliau dalam arena dalam menjayakan blog mereka.

Beliau juga berjaya mendidik anaknya menjadi seorang blogger. Ini blog anak beliau:



Kepada sesiapa yang belum menjejakkan kaki ke blog beliau jangan malu jangan segan terus sahaja ke sana.

Sebagai blogger, kita perlu saling tolong-menolong dan sokong-menyokong antara satu sama lain.


Terima Kasih Blogger Kathy R'Bain









Jika berminat dengan produk shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991 Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain.

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

5 comments:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi