HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Sunday, April 20, 2014

Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.


Bapa saya kini berusia hampir 60 tahun. Sudah menjadi rutin pada setiap bulan beliau akan membuat pemeriksaan doktor kerana beliau disahkan mengidap darah tinggi dan diabetis.

Pada bulan lepas saya terkejut apabila bapa saya mengatakan bahawa bacaan paras gula beliau adalah 15.

Saya berbincang dengan suami dan terus membuat keputusan untuk membelikan bapa saya Vivix Shaklee. 

Alhamdulillah, saya bersyukur sangat kerana tidak sampai seminggu beliau makan vivix shaklee, bacaan paras gula beliau menurun kepada 11.

Walaupun bacaan paras gula beliau sudah turun namun level ini masih kurang baik, namun saya mendoakan paras gula bapa saya akan terus menurun.
Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Label gula


Apa yang saya cerita ini memang testimoni sebenar yang terjadi kepada bapa saya sendiri.

Kalau anda ingin lihat lagi beberapa testimoni pengguna Vivix shaklee, saya akan kongsikan selepas ini.

Pengguna Vivix Shaklee Semakin Ramai

Jika taip perkataan vivix shaklee dekat enjin carian google, anda akan jumpa lebih daripada 200,000 result tentangnya (setakat tarikh artikel ini ditulis).

Testimoni pengguna vivix-shaklee semakin ramai dari semasa ke semasa. Di bawah ini saya tunjukkan 5 testimoni yang telah menggunakan vivix shaklee.

Namun sebelum itu, saya rasa baik kita berkenalan dengan lebih dekat apa itu vivix shaklee.


Apa itu Vivix Shaklee?


Vivix shaklee ini boleh dikatakan sebagai tonik ajaib yang mengandungi beribu-ribu khasiat. InsyaAllah...

Ia menjadi makanan tambahan bagi mereka yang mementingkan kesihatan badan dan kecantikan.

Mengandungi resveratrol yang mampu memperbaiki DNA dan melambatkan proses penuaan anda.

Rasanya sedap seperti ribena pekat iaitu masam-masam manis dan hanya perlu makan 1 sudu teh sekali sahaja satu hari.

Orang yang boleh minum vivix shaklee ini adalah yang berumur 18 tahun ke atas dan bukannya ibu mengandung.

Kelebihan Vivix Shaklee


  • Melindungi dan membaiki sellular DNA - setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
  • Memberi impak positif kepada pengawalan genetik - menolong melambatkan penuaan tahap sellular.
  • Menggalakkan biogenesis iaitu pembentukan baru mitochondria - Mitochondria ialah penjana tenaga didalam sel. Apabila kecekapan mitochondria nenurun, fungsi sel turun menurun.
  • Melambatkan pembentukkan protein AGE ( Advanced Glycation End product) - penimbunan berlebihan protein AGE boleh menyebabkan kerosakkan tahap sellular yang akan mengganggu keutuhan sel dan panjang umur.
  • Selain itu, vivix juga memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sistem imun dan kesihatan sendi.


Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Kelebihan vivix



Testimoni Pengguna Vivix Shaklee

Testimoni #1: Pesakit darah tinggi.


Testimoni 1, Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Testimoni pengguna vivix

Testimoni #2 : Sukar buang air besar dan masalah penglihatan.

Testimoni 2, Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Testimoni pengguna vivix

Testimoni #3 : Perokok tegar.



Testimoni 4, Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Testimoni pengguna vivix

Testimoni #4 : Bekas pesakit kanser.

Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Testimoni pengguna vivix


Testimoni #5 : Penyakit kencing manis.

Testimoni 5, Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Testimoni pengguna vivix



FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Pengguna Vivix-Shaklee Semakin Ramai, produk shaklee,
Independent Distributor

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com


Jika berminat dengan produk shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991 Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

No comments:

Post a Comment

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi