HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Thursday, October 2, 2014

Tawaran Istimewa Bulan Oktober

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Sudah menjadi rutin bagi pihak shaklee di mana setiap bulan akan ada promosi atau tawaran istimewa untuk salah satu produknya. Anda ingin tahu apa tawaran istimewa bulan Oktober ini? Jom baca seterusnya.

Tawaran Istimewa Bulan Oktober

Tawaran Istimewa Bulan Oktober
Tawaran Istimewa Bulan Oktober



Ya, apabila satu-satu produk dipromosikan bermakna harganya lebih murah daripada biasa. Bulan Oktober 2014 ini, produk yang dipromosikan adalah ESP dan Mealshakes.


ESP-Energizing soy Protein.

Kalau anda sering datang ke blog ini, pasti anda sudah kenal apa itu ESP . Bagi yang belum tahu apa itu ESP mari saya kongsikan dengna anda secara ringkas tentang ESP ini. 


ESP adalah singkatan bagi Energizing soy Protein. Sudah semestinya produk ini mempunyai banyak manfaat kepada kita. Antata ,anfaat produk ini adalah:


  • Awet muda - Saya rasa kaum hawa paling suka bab awet muda ini. Pengambilan yang kerap membantu untuk awet muda disebabkan terdapat Asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ dan lain-lain lagi. 
  • Baik untuk hormon - ESP di buat dari kacang soya yang kaya dengan isoflavones. Fungsinya bersamaan dengan hormon wanita. Selain itu, ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
  • Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti penuaan, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut.
  • Sebagai sumber pembekal tenaga dan meningkatkan sistem imun.
  • Membaiki masalah pigmentasi.
  • Membantu dalam membaiki memori.


ESP Shaklee
ESP- Energizing Soy Protein



Mealshakes


Jujur saya kata produk ini adalah antara produk yang laris bagi kami. Ada sahaja ibu-ibu yang membuat pesanan dan belian untuk anak meraka. Malahan ada yang minum sama untuk diri sendiri. Rata-rata yang saya tanya, mengapa mereka suka minum mealshake? Diaorang jawab sebab rasanya sedap dan khasiatnya memang memuaskan hati.

Untuk makluman anda, pihak Shaklee membuat promosi Mealshakes iaitu dengan belian sebanyak 3 tong percuma 1 ini sejak bulan lepas lagi. Produk ini sangat sesuai buat semua golongan seperti kanak-kanak mahupun orang dewasa .

Ramai sudah yang mengetahui tentang produk ini sebenarnya. Bagi anda yang belum tahu, mari saya kongsikan dengan anda beberapa manfaat produk ini. Antaranya:


  • Membekalkan nutrisi kepada sel tubuh kerana ia kaya dengan protein dalam membantu pembinaan sel-sel kulit, kuku, rambut, organ dan lain-lain lagi.
  • Membantu tumbesaran.
  • Mengandungi anti-oksida yang bertindak melawan jangkitan dan melambatkan proses penuaan.
  • Mengembalikan seri wajah kerana ianya mengandungi vitamin B yang lengkap serta zat besi yang cukup untuk membina sel-sel darah merah yang sihat sekaligus memberikan kesan kulit yang lebih cantik.
  • Detoksifikasi - kaya dengan serat larut untuk membantu membuang lemak berlebihan dan sisa buangan dari perut dan usus.
  • Tidak mengandungi sebarang pewarna dan gula tiruan.



Mealshakes
Mealshakes


Kesimpulan


Tawaran istimewa ini jarang-jarang sekali berlaku. Jadi, apa tunggu lagi, anda hubungi saya di talian 0125397553 (HUDA). Kalau anda membeli produk mealshake, anda bukan sahaja memperolehi produk ini, tetapi juga anda boleh membuat amal jariah sebagai bekalan untuk akhirat sana. 



 Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah? 
 Hubungi Huda untuk: 

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Kenapa Tidak Boleh Makan Shaklee Ketika Berpuasa?
Independent Distributor

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com









Anda digalakkan berkongsi entri di sini dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

4 comments:

  1. Wahhhh dua bulan berturut-turut ekk..memang berbaloi ni..haha

    ReplyDelete
  2. wah..berita baik untuk pengguna shaklee ni..

    ReplyDelete

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi