HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Saturday, October 4, 2014

Selamat Hari Raya Aidiladha

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Baru-baru ini, rakyat Malaysia berdepan dengan isu Hari Arafah yang berbeza hari antara Malaysia dan juga Mekah. Memang ada yang berpendapat bahawa hari arafah berlangsung pada Hari Jumaat kerana jemaah haji berwukuf pada hari Jumaat. Isu ini menjadi masalah bagi kita yang ingin berpuasa sunat hari Arafah.

Namun begitu, pihak mufti telah mengeluarkan fatwa bahawa puasa hari Arafah bagi rakyat Malaysia jatuh pada hari Sabtu bersamaan dengan 9 Zulhijjah. Jadi, tidak perlulah berbalah dalam hal ini kerana ia hanya masalah furuk. Kalau anda ingin berpuasa hari Jumaat atau hari Sabtu memang tidak salah.  Kalau ingin pahala lebih puasa hari Khamis, Jumaat dan Sabtu. Selesai masalah.

Selamat Hari Raya Aidiladha



Bersempena 10 Zulhijjah 1435 tahun ini, kami di www.syukurnyasihat.com ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin.

Selamat Hari Raya Aidiladha


Di sini kami ingin memohon maaf di atas segala kekhilafan dan kesalahan yang kami lakukan sama ada sengaja atau tidak sengaja. Jutaan terima kasih ingin kami titipkan kepada semua rakan blogger serta pembaca blog ini yang setia berkunjung ke sini.


Selamat Hari Raya Aidiladha
Selamat Hari Raya Aidiladha


Kami mendoakan anda semua sentiasa sihat, selamat dan berada dalam keberkatan. Dalam meraikan keseronokkan Hari Raya korban yang mulia ini, jangan kita lupa dengan saudara kita yang sedang mengalami kesusahan sama ada di dalam atau di luar negara kita. Sama-samalah kita menghayati erti pengorbanan yang sebenar seperti mana yang disyariatkan oleh Allah SWT.



Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah? 
 Hubungi Huda untuk: 


FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Merawat Eczema Tanpa Krim Steroid
Independent Distributor

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

7 comments:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi