HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Saturday, February 1, 2014

Perkhidmatan

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.  
 



Nama saya Nurul Huda Bt Ishak, pengedar sah Shaklee di Penang. (ID:1093239)

Gambar saya yang berbaju purple di sebelah kanan tu dan yang sebelah kiri tu adalah Mama Faiz, jutawan Shaklee yang membantu ramai rakyat Malaysia menjadi jutawan.

Alhamdulillah, saya adalah pengguna produk shaklee sejak tahun 2011 lagi. Bermula dengan mengamalkan set penyusuan susu ibu shaklee saya dan keluarga kini menggunakan produk-produk lain seperti set kecantikan, set rambut, set kanak-kanak cemerlang dan set pembersihan rumah.

Saya juga sudah mengikuti bengkel nutrisi Shaklee dan berkeyakinan untuk membantu anda yang ingin mendapatkan khidmat nasihat tentang produk shaklee.

Anda ingin membeli atau order produk shaklee? 

Jangan malu atau segan terus sahaja hubungi saya di :011-18685991 (call/whatsapp/sms)

Kami menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) sekitar kawasan Seberang Perai, Bukit Mertajam, Permatang Pauh, Seberang Jaya, Kulim serta kawasan-kawasan berdekatan. 

Penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapura dan Brunei, menggunakan Poslaju, GDEx atau Citylink.

Dengan setiap pembelian vitamin di syukurnyasihat, anda layak mendapat:-

Harga dan maklumat berharga

Jadual Makan Vitamin

Konsultasi Percuma Berterusan

Peluang menjana income dengan Shaklee

Jemputan ke group shaklee yang efektif


 
Jika berminat dengan produk shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991 

FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com



Seandainya anda rasa entri in ibermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

No comments:

Post a Comment

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi