HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Thursday, May 22, 2014

The Liebster Award By Ciklaili.com.

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Alhamdulillah syukur, kita masih diberi kesihatan untuk bertaubat dan menjalani  kehidupan di dunia ini. Pada saya sekarang ini  musim segmen The Liebster Award By Ciklaili.com. 

Asalnya saya ingatkan saya tidak terlibat dengan segmen ini. Tiba-tiba semalam saya di tag oleh rakan blogger Ciklaili.

Jadi, saya dengan rela hati menjawab semua soalan yang diajukan oleh Ciklaili. Sebelum itu, saya ingin terangkan dahulu apa maksud segmen The Liebster Award By Ciklaili.com ini.



Segmen ini bertujuan memberi peluang kepada anda mengenali rakan blogger-blogger lain yang memang ramai pada masa ini.

Apabila rakan blogger di tag dalam segmen ini, maka anda perlu membuat satu artikel khas dan menjawab soalan-soalan yang diberikan kepada anda.

Kemudian, anda perlu tag pula rakan-rakan blogger yang lain dan jangan lupa menyenaraikan beberapa soalan yang perlu dijawab.

The Liebster Award By Ciklaili.com.


Ini adalah jawapan yang saya mampu berikan untuk The Liebster Award By mycherita.com.

1. Ceritakan serba ringkas tentang diri anda.

Nama saya Faizal Bin Mohamad Twon Tawi seorang penjawat awam di Politeknik Seberang Perai. Seorang blogger separuh masa. Sudah berkahwin dan mempunyai dua orang anak.

2. Apakah tujuan anda menulis blog.

Blog adalah medium untuk berkongsi maklumat yang berfaedah kepada diri saya dan sesiapa sahaja. Ini kerana saya memang minat menulis.  Selain buku, beberapa artikel saya boleh di baca di sini:

  1. Ciklaili
  2. Myibrah
  3. Layar Sukses

3. Rahsia disebalik pemilihan nama blog anda.

Saya telah bangunkan beberapa blog iaitu notainsan dan notamengajarbelajar sebelum ini tetapi macam tiada niche. Nama blog syukurnyasihat dipilih kerana saya berminat dengan niche kesihatan rohani dan jasmani.

4. Senarai 5 blog yang selalu anda kunjungi.
  1. Puterikasih.com
  2. Peningpala
  3. Saljuhumairah.com
  4. Coretan Hati Kathy
  5. Kaki Travel

5. Senarai 3 entri yang anda sukai di blog ciklaili.com
  1. http://www.ciklaili.com/2003/05/suami-dan-isteri.html
  2. http://www.ciklaili.com/2013/11/5-tip-bawa-anak-bercuti.html
  3. http://www.ciklaili.com/2014/04/mandi-manda-di-bukit-merah-laketown.html
Kini giliran saya untuk tag rakan blogger lain pula. 


  1. Cahayacinta
  2. Kaki Travel
  3. Coretan Hati Kathy
  4. Akifimtiyaz
  5. Mselim
  6. Saljuhumairah
  7. Buat Wanita


Saya suka dengan soalan yang diajukan oleh Ciklaili, jadi saya sediakan 5 soalan mudah yang perlu dijawab oleh blogger :

1. Ceritakan serba ringkas tentang diri anda.

2. Apakah tujuan anda menulis blog.

3. Rahsia disebalik pemilihan nama blog anda.

4. Senarai 5 blog yang selalu anda kunjungi.

5. Senarai 3 entri yang anda sukai di blog syukurnyasihat.blogspot.com


* Jika anda ingin turut serta dalam segmen The Liebster Award By ciklaili.com bolehlah buat satu entri dan tinggalkan url entri tersebut diruangan komen.

Anda berminat dengan produk shaklee dan ingin menjana pendapatan dengan shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991 

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

The Liebster Award By Ciklaili.com.

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

Anda digalakkan berkongsi entri di sini dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

16 comments:

  1. Salam ...tq tag Lya ..
    Nanti Lya jawap semua ya ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam...terima kasih kerana menyahut soalan yang diberikan

      Delete
  2. SALAM ..Lya dah jawap LIEBSTER AWARD ni ya ...\
    Kat sini http://akifimtiyaz3.blogspot.com/2014/05/liebster-award-by-syukurnyasihatblogspo.html

    ReplyDelete
  3. Zumal suka segmen Liebster Award nie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti kalau saya kena tag. Bolehlah saya tag Zumal pula

      Delete
  4. alamak..kena tag yer?hehehe..tqvm tau?

    ReplyDelete
  5. kathy dah join..tqvm.. :)
    http://coretanhatikathy.blogspot.com/2014/05/the-liebster-award-by-syukurnyasihat.html

    ReplyDelete
  6. terima kasih kerana sudi menjawab soalan-soalan yang diberikan.
    boleh tambah kenalan blogger melalui 5 blog yang selalu dikunjungi tu :)

    ReplyDelete
  7. terima kasih atas backlinknya hee..

    kalau kata saya buat dekat blog lain boleh?

    ReplyDelete

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi