HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Tuesday, May 20, 2014

"Herbal Blend Multi-Purpose Cream" Krim Pelbagai Guna

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 


Sejak tahun lepas saya menggunakan produk shaklee, saya tidak dengar pun tentang sejenis krim pelbagai guna.

Malahan dalam buku panduan nutrisi yang saya rujuk dari muka surat pertama sehingga muka surat terakhir memang tidak dibincangkan tentang krim pelbagai guna ini.


Herbal Blend - Shaklee

Krim Pelbagai Guna

Krim pelbagai guna yang saya maksudkan adalah Herbal Blend Multi-Purpose Cream.

Pertama kali mendengar Herbal Blend Multi-Purpose Cream saya memang pelik kerana saya tidak pernah jumpa. Macam-macam soalan yang keluar,

"kenapa sepanjang menggunakan dan mengedarkan produk shaklee, tidak pernah dengar langsung tentang produk ini?"

"apa guna produk ini?"

Saya tahu pun setelah pihak shaklee mengumumkan stok krim pelbagai guna Herbal Blend Multi-Purpose Cream telah sedia ada. 

Bila tanya kawan-kawan, baru saya tahu produk ini merupakan antara produk hangat dalam shaklee dan telah lama kehabisan stok. Baru sehari keluar dah habis stok. 

Saya sendiri tidak sempat beli Herbal Blend Multi-Purpose Cream ini pada keluaran pertama kali beberapa bulan yang lalu. 

Alhamdulilah, akhirnya dapat juga saya simpan stok untuk kegunaan sendiri dan sesiapa yang berminat untuk beli. Itu pun saya order awal sebelum stoknya dikeluarkan. Memang laris sungguh krim pelbagai guna ini.

Krim ini telah diuji secara klinikal di mana dapat membantu melembutkan kulit kasar & pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Krim ini terasa dingin bila di pakai dan bermentol serta ianya tidak berminyak.

Ia diperbuat daripada ekstrak herba semulajadi seperti daun sage, horse, chestnut yarrow & rosemary yang amat menenangkan.

Herbal Blend disediakan dalam tiub 4oz yang sangat tahan lama.

Manfaat dan fungsi krim ini:

  • Merawat eczema dan gatal-gatal akibat gigitan serangga.
  • Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah.
  • Ubat luka atau melecur.
  • Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu.
  • Menghilangkan parut.
  • Ruam pada bayi.
  • Losyen harian.


Herbal Blend Shaklee


Keistimewaan produk ini adalah:


  • Terasa dingin pada kulit.
  • Diekstrak dari herba semulajadi.
  • Tidak berminyak.
  • Mudah diserap.
  • Aroma yang amat menenangkan.
  • Mudah digunakan dan mudah di bawa.
  • Sesuai untuk semua golongan.
  • Dijamin berkesan.
  • Halal.
  • Tanpa Steroid.

Testimoni

Di bawah adalah antara testimoni yang menggunakan produk ini.

Testimoni #1


Herbal Blend Shaklee


Testimoni #2


Herbal blend Shaklee



Testimoni #3


Herbal blend shaklee



Siapa ingin beli krim ini boleh hubungi saya Huda: 011-18685991. Harganya RM27.50 sahaja. Sekarang ini tinggal berapa sahaja lagi. Siapa cepat dia dapat!



Ingin mendapatkan produk lain serta menjana pendapatan dengan shaklee juga boleh hubungi saya.


FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. 

Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

1 comment:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi