HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Monday, May 12, 2014

Syarikat Shaklee Cooperation Sudah DiBeli

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Siapa yang tidak kenal OPRAH? Alaa..pengacara TV antarabangsa tu! Kalau belum kenal anda boleh lihat di sini >> OPRAH

OPRAH juga penggemar produk shaklee dan salah satu produk kesukaan beliau adalah Shaklee Basic H. Anda boleh lihat sendiri dengan menaip di google search " Shaklee Basic H" atau website OPRAH . Di sana anda anda akan menemui berbagai-bagai artikel yang menceritakan pengalaman sebenar.

Salah satu kisah yang ingin saya kongsikan dengan anda hari ini adalah kisah seorang anak lelaki bernama Spencer. Usianya dalam 3 tahun dan mengalami irritasi pada bahagian paru-paru.

Pada suatu hari, ibu bapanya terkejut tatkala anaknya mengalami masalah pernafasan yang teruk. Lantas, Spencer di kejarkan ke ER untuk mendapatkan rawatan.

Doktor mengesahkan Spencer mengidap asma. Ibu Spencer bernama Sloan bimbang dengan keadaan anaknya dan beliau mula membuat kajian. Ibu yang hebat!

Akhirnya mereka ketahui bahawa puncanya adalah daripada kesan bahan kimia yang datangnya dari penggunaan bahan pembersih rumah yang berbahaya, bertoksin dan beracun.

Sejak mengetahui punca penyakit anaknya, lalu ayah Spencer membuang semua detergent atau bahan-bahan pencuci di rumah mereka dan memulakan organik bersama get clean produk dari shaklee.

Ya, memang benar setelah mencuba get clean produk, Spencer tidak lagi ke hospital untuk mendapatkan rawatan.

Syarikat Shaklee Sudah DiBeli
Basic H2


Syarikat Shaklee Sudah DiBeli
Roger Barnett


Syarikat Shaklee Cooperation Sudah DiBeli


Oleh kerana terlalu gembira kerana anaknya yang telah lama sakit berubah jadi sihat dan berpuas hati dengan shaklee, maka ayahnya Roger Barnett membeli Shaklee Cooperation pada tahun 2004.

Beliau merupakan seorang multi-bilionaire yang mencari pasaran terbaik untuk pelaburan pada tahun 19999. Selama 5 tahun beliau membelanjakan $20 milion mencari lebih 1000 syarikat dalam lebih 100 jenis industri yang berlainan.

Roger Barnett. sekarang merupakan chairman dan CEO di Shaklee Cooperation. Beliau berpendapat, bisnes Shaklee bukan sahaja membantu pelanggan hidup lebih sihat serta mencegak penyakit-penyakit kronik malah membantu pengedar menjana pendapatan tinggi.

Di samping itu, produk-produk shaklee dihasilkan secara semulajadi dan sangat mesra alam. Klik link ini >> Roger Barnett untuk mengetahui dengan lebih lanjut tentang beliau.

Basic H Shaklee

Salah satu produk get clean shaklee adalah Basic H organic super cleaning concentrate adalah dua kali ganda lebih pekat dan memberi kuasa pembersihan yang lebih selamat dan berkesan.

Ia sesuai digunakan bagi menangani seribu macam jenis kotoran dalam rumah yang boleh digunakan pada bila-bila masa.

Sebagai contohnya, bagi membersihkan kesan susu tertumpah pada baju, bangkai serangga yang lekat pada tingkap dan sos yang tertumpah di atas lantai.

Oleh sebab cuaca yang tidak menentu sekarang ini menyebabkan ramai yang demam. Jualan ini basic H ini turut meningkat kerana Basic H ini boleh digunakan untuk tuam atau jelum kepala dan badan.

Kelemahan pencuci sedia ada


Cuba bayangkan, penggunaan bahan kimia dalam bahan pencuci di rumah kita seharian mempunyai kesan sampingan yang tidak kita sedar. 

Ia boleh meresap ke dalam badan melalui kulit dan pernafasan. Bahan pelarut sintetik boleh mengganggu keseimbangan hormon.

Bahan pelarut organik seperti butyl cellosolve merupakan sejenis neurotoksin dan bahan yang merangsakan hidung.

Morfolin merupakan bahan toksin yang boleh meroskan hati dan ginjal. 

Ammonia yang terkandung dalam bahan pencuci kaca merupakan sejenis bahan racun yang memberi kesan tidak baik kepada kulit, mata dan sistem pernafasan.

Namun, dengan Basic H, anda selamat. Ia tidak bertoksik, tanpa gas beracun, tanpa bahan kimia berbahaya, tanpa bahan pewangi, pH seimbang, tanpa klorin dan berkesan menanggalkan kotoran berminyak.


Anda ingin mencuba produk get clean shaklee produk, basic H, produk shaklee atau berbisnes dengan Shaklee sila what'sapp Huda: 011-18685991 segera.

                                                                                            Shaklee Malaysia

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

14 comments:

  1. Alhamdulilah....semoga terus sukses ye

    ReplyDelete
  2. Itulah serba sedikit keyakinan yang perlu diterapkan kepada pelanggan..hehe..terbaik lah..

    ReplyDelete
  3. x pernah lagi try produk ni... nnti dah keje dah ada duit sikit, boleh la try..

    ReplyDelete
  4. Assalammualaikum.. faizal,

    produk shaklee nie bagus boleh cuba..

    mselim3

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumussalam Tuan Mselim...Alhamdulillah setakat ini ramai berpuas hati

      Delete
  5. Bunda pun baru jer berjinak2 dengan produk shaklee..

    ReplyDelete
  6. wah oprah pun guna shaklee.. terbaiklah

    ReplyDelete

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi