HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Friday, May 16, 2014

Segmen Blog Review

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Banyak sungguh segmen yang dianjurkan oleh blogger sekarang ini. Bagus juga segmen sebegini, boleh juga kita berkenalan dengan lebih ramai blogger.

Hari ini saya ingin menyertai satu lagi segmen yang dianjurkan oleh seorang blogger baru tetapi berpotensi besar dalam dunia blog.

Nama blogger ini Faizudin Fuad. Segmen ini bertajuk Segmen Blog Review. Beliau akan review blog yang menyertai segmen ini.

Blog Faizudin Fuad adalah blog yang memaparkan informasi mengenai tip blogging, tutorial dan maklumat yang bermanfaat untuk para pembaca.

Memang ramai blogger yang telah menyertai segmen ini. Asalnya beliau menghadkan hanya 50 penyertaan terawal sahaja yang layak.

Oleh kerana terlalu ramai orang yang menyertai segmen ini maka Faizudin membuka ruang seterusnya untuk menghantar penyertaan.

Semoga beliau terus berjaya dalam berbelog.

Segmen Blog Review



Klik banner untuk menyertainya.

Dalam dunia blogging kita perlu saling bantu membantu. Lagi banyak kita membantu orang lain, lagi banyak Allah SWT bantu kita. InsyaAllah.

Anda berminat dengan produk shaklee dan ingin menjana pendapatan dengan shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991 

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat, sila kongsikan dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

5 comments:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi