HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Thursday, November 6, 2014

Bagaimana Saya Mula Mencintai...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Kehidupan ini sangat unik. Segalanya telah diatur oleh Maha Pencipta. Setiap sesuatu yang berlaku ada hikmahnya. 

Cuma sebagai manusia kita mungkin akan menyedarinya setelah sekian lama peristiwa itu berlaku. Di sini saya ingin kongsikan Bagaimana Saya Mula Mencintai...


Jatuh cinta setelah mencuba sendiri produk ini dan mengalami perubahan positif. Suka berkongsi dengan orang lain.
Bagaimana Saya Mula Mencintai...

Bagaimana Saya Mula Mencintai...


Saya dikurniakan seorang bayi lelaki setelah setahun berkahwin. Biasalah bagi seorang ibu, mestilah hendak menyediakan semua yang terbaik buat anak sendiri.

Saya berazam untuk menyusukan anak sulung saya secara eksklusif sehingga 2 tahun. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar, anak saya Muhammad Nasih 'Ulwan membesar seperti kanak-kanak yang lain seusianya.

Alhamdulillah kami dikurniakan anak kedua setahun kemudian yang diberi nama Muhammad Thaqif Thamin. Sama seperti anak sulung, saya juga berazam ingin menyusukan anak kedua saya secara eksklusif 2 tahun.

Di kala usia anak saya 6 bulan, saya berdepan dengan satu cabaran dalam penyusuan. Stok susu saya hampir habis dan susu semakin hari semakin berkurangan.

Saya rasa sedih sangat ketika itu, tetapi dalam hati masih belum padam azam untuk meneruskan penyusuan susu badan kepada anak kedua.


Saya Bertekad


Saya tidak mahu mengaku kalah. Saya berdoa bersungguh-sungguh agar diberi kekuatan untuk meneruskan perjuangan ini.

Dalam pada itu pelbagai petua yang saya lakukan. Saya cuba amalkan makanan seperti lobak putih, halba, longan dan sebagainya. 

Masalah yang saya alami masih lagi belum dapat diatasi. Kekurangan susu badan memaksa saya berulang-alik dari pejabat ke rumah pengasuh pada waktu rehat untuk menyusukan anak.

Namun, saya bersyukur dan rasa bertuah dikelilingi kawan-kawan yang sangat menyokong penyusuan susu ibu. Saya dan suami merupakan anak sulung, jadi kami tiada contoh dari kalangan ahli keluarga dalam penyusuan anak secara eksklusif. Sepupu-sepupu pula tidak ramai yang menyusukan anak mereka. 

Sedang saya mencari maklumat berkaitan penyusuan dan sebagainya. Saya terjumpa satu blog tentang suplemen penyusuan.

Setelah berbincang dengan suami, beliau bersutuju untuk membelikan saya set makanan tambahan untuk penyusuan susu ibu. Set ini terdiri daripada Alfalfa, Vitamin C, Vitamin B, Vitalea, Ostematrix dan ESP.

Oleh kerana sudah lama saya mencari, tanpa berfikir panjang saya pun meminta bantuan suami untuk membeli semua list suplemen itu di stokis shaklee. Hati sangat gembira ketika itu kerana membayangkan stok susu yang akan bertambah.

Memandangkan saya membeli tanpa rujukan, maka saya menghadapi cabaran dalam mengambil supplemen ini. Adakah perlu saya ambil semuanya sekaligus?

Saya pun mencari maklumat daripada independent distributor yang banyak bercerita di internet. Saya tidak segan bertanyakan berkaitan cara pengambilan supplemen ini dari seorang agen shaklee.

Alhamdulillah, saya bersyukur walaupun saya tidak membeli melalui beliau, namun beliau sangat membantu. 

Kisah itu berlaku hampir dua tahun yang lalu. Kisah bagaimana saya jatuh cinta dengan supplemen Shaklee.

Set Ibu Menyusu Shaklee, Set Yang Sangat Bagus, Set Yang Membantu Dalam Mengekalkan Kesihatan Ibu-ibu yang menyusu.
Set Menyusu Shaklee

Akibat Yang Saya Tanggung


Alhamdulillah, sepanjang menggunakan produk-produk shaklee, banyak perubahan positif yang saya alami. Saya rasa sangat bertenaga, tidak mengalami sakit atau lenguh badan, air susu banyak serta pekat dan banyak lagi.


Anak kedua saya, berjaya saya susukan sehingga 2 tahun. Meskipun kini sudah dua tahun lebih, saya masih menyusukan beliau.

Cuma saya kurang mengepam susu untuk dibuat stok. Kadang-kadang, saya cuba pam, boleh dapat 4ouns sekali pam.

Namun, saya berdepan dengan satu cabaran baru sekarang, bagaimana nak bercerai susu pula :). 

Kalau dahulu, saya seorang sahaja yang menggunakan suplemen shaklee, tetapi sekarang suami dan anak-anak saya juga mula menyukai produk ini. Kami sekeluarga mula mengamalkan supplemen harian. Di sinilah saya mencintai shaklee.

Alhamdulillah, sepanjang menggunakan produk-produk shaklee, banyak perubahan positif yang saya alami. Saya rasa sangat bertenaga, tidak mengalami sakit atau lenguh badan, air susu banyak serta pekat dan banyak lagi.
Stok Penyimpanan Susu Ibu

Suami Tidak Melepaskan Peluang


Antaranya Set three gems, iaitu ESP, Mealshakes dan juga performance drink. Rasanya sungguh menyelerakan dan sedap. Minuman ini boleh diminum bila-bila masa sama ada pagi, tengahari atau malam.

Sebagai ibubapa, kita mesti mahukan yang terbaik buat anak-anak dari segi kesihatan. Oleh itu, saya dan suami mengambil supplemen kanak-kanak buat anak kami. Minuman kegemaran Muhammad dan Thaqif ialah Mealshakes.

Alhamdulillah Muhammad yang dahulunya sangat susah hendak makan, sudah mula berselera. Anak-anak kami juga kurang menghadapi demam.

Anak-Anak Juga Suka 


Mereka juga mengambil Chewable Vitamin C, sangat sesuai sebagai antioksidan semulajadi badan. Untuk membantu perkembangan otak kami memberikan minyak ikan, Omegaguard.

Selain itu, produk lain yang kami gunakan adalah seperti bahan cucian seperti Basic H, shampoo dan sebagai. Hasilnya memang memuaskan kami sekeluarga.

Ibu dan Ayah Menurut Sama


Saya pernah ceritakan tentang bapa saya yang mengidap kencing manis. Saya betul-betul bimbang ketika itu. Saya berdoa semoga Allah beri kesihatan kepada bapa saya dan saya berikan bapa makan Vivix.

Alhamdulillah, saya syukur sangat-sangat. Kurang seminggu, bapa saya pergi cek tahap gula bapa saya menurun. Ibu saya juga mengamalkan set resdung dan sendi.

Adik-adik saya juga turut amalkan set bersalin dan set kulit.

Saya Jatuh Hati


Saya jatuh hati dan memang berpuas hati dengan produk shaklee dan saya ingin kongsikan kebaikan yang saya rasa dengan orang lain.


Saya jatuh hati dan memang berpuas hati dengan produk shaklee dan saya ingin kongsikan kebaikan yang saya rasa dengan orang lain.
Produk Yang Ditawarkan


Jadi saya membuat keputusan untuk menjadi ahli dan independent distributor yang sedia membantu anda jika mahu sihat. Saya menggunakan produk ini hampir dua tahun dan sudah mengikuti kursus nutrisi yang dianjurkan oleh pihak shaklee.

Alhamdulillah, ramai sudah yang mengambil produk shaklee dengan saya.

jatuh cinta mencintai jatuh cinta ciri ciri orang tulus ciri pria tulus ciri ciri orang yang tulus ciri ciri orang yang tulus mencintai cara pria jatuh cinta cara mengetahu cara mengetahi ciri ciri orang yang mencintai dengan tulus ciri ciri pria yang tulus mencintai ciri ciri orang mencintai kita dengan tulus ciri orang tulus ciri-ciri pria yang mencintai dengan tulus ciri cinta yg tulus ciri-ciri pria mencintai dengan tulus apa yang dilakukan pria ketika jatuh cinta
Shaklee untuk rakan saya

Sila berhubung dengan saya, HUDA di 011-18685991 jika ingin mendapatkan sebarang maklumat, pembelian produk shaklee. 


FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Kenapa Tidak Boleh Makan Shaklee Ketika Berpuasa?
Independent Distributor

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com


Anda digalakkan berkongsi entri di sini dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

2 comments:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi