HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Sunday, September 14, 2014

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Lama juga tidak menyertai sebarang segmen dari rakan-rakan blogger. Hari ini saya rasa teruja untuk menyertai segmen ini. Walaupun yang menganjurkan segmen ini juga merupakan ajen-ajen shaklee, saya dengan lapang hati untuk memberi sokongan yang utuh. Jom menyertainya. Hadiahnya lumayan.

Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500




Kepada anda yang ingin menyertai segmen ini boleh klik link di bawah ini --->


Syarat-syarat penyertaan :

  1. Blogger Malaysia dan beralamat di dalam Malaysia sahaja
  2. Buat entri bertajuk : Giveaway Saya Nak Vitamin Shaklee RM500
  3. Letak Banner Giveaway dan Link kan ke entri Giveaway ini
  4. Follow Blog, Like Fanpage & Follow Instagram Para Sponser (wajib akan disemak 1/1)
  5. Jawab soalan ini di dalam entri : Kenapa Saya Nak Vitamin Shaklee? *bagi yang nak menang dalam kategori "Best Answer"
  6. Tag sekurangnya 2 Blogger, mudahkan??
  7. Siap semua diatas, hantar link penyertaan di ruangan komen entri Giveaway ini sahaja

Kenapa Saya Nak Vitamin Shaklee


Vitamin shaklee adalah vitamin yang lain dari yang lain. Vitamin ini dicipta daripada bahan semulajadi yang tidak ada keraguan padanya. Produknya diuji oleh pakar-pakar dan sentiasa dikemaskini akan keaslian dan kandungannya. Terdapat pelbagai khasiat yang banyak daripada produk shaklee ini. Jika dilihat daripada testimoni pengguna produk shaklee, beribu-ribu orang yang sudah menggunakannya dan berpuas hati dengan hasilnya. Akhir sekali, produk shaklee ini sudah disahkan halal.

Saya tag



Ingin mendapatkan suplemen yang sesuai untuk anda dan keluarga? 
Ingin menjana pendapatan 4-5 angka dengan hanya duduk di rumah? 
 Hubungi Huda untuk: 

FREE CONSULTATION
and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!

Set Menyusu Shaklee Pilihan Ibu Masa Kini, penyusuan susu ibu, set menyusu shaklee, produk shaklee
Independent Distributor

HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com


Anda digalakkan berkongsi entri di sini dengan orang lain. Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.

3 comments:

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi