HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Wednesday, September 3, 2014

10 Tahun Hadapi Masalah Kulit Selesai Dalam 7 Bulan

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera.

Ini kisah seorang wanita yang bernama Barbara Mulin. Saya petik kisah beliau in dari blog You To Be Healty untuk dikongsikan dengan anda. 

10 Tahun Hadapi Masalah Kulit Selesai Selama 7 Bulan
Gambar penyakit kulit

Hadapi Masalah Kulit 10 Tahun Selesai Dalam 7 Bulan


Kisah ini dicerikan sendiri oleh Barbara Mulin di mana beliau menghadapi masalah kulit 10 tahun dan selesai dalam 7 bulan. Jom baca kisah beliau dan bagaimana yang beliau lakukan?


Semasa saya berumur 13 tahun, muka saya mula pecah-pecah. Ibu saya berasa bimbang dengan keadaan saya, jadi dia mula menghantar saya untuk menjalani kaedah dermatologi. Dalam tempoh 10 tahun, saya telah pergi berjumpa denga 14 orang doktor yang berbeza. 


Setiap doktor mempunyai penyelesaian tersendiri dan semua mereka memberikan saya beberapa jenis antibiotik. Malahan,

I had salves (that burned), shots in my arm and cortisone shots in my face, dry ice therapy, sun lamp treatments, etc

Setiap kali kulit saya berjaya di bersihkan dengan masalah kulit, kulit saya akan kembali menjadi lebih buruk selepas berhenti rawatan. Jerawat yang muncul menjadi lebih teruk dan akhirnya saya dirujuk kepada ketua dermatologi di Johns Hopkins. Di sana, mereka memberikan pada saya 6 biji tetracycline sehari selama 2 tahun. 

Bolehkah anda bayangkan mengambil antibiotik selama 2 tahun - dan pada tahap yang tinggi seperti itu?

Kemudian, saya berpindah ke New York ketika saya berumur 23 tahun. Satu hari di tempat kerja baru saya, ibu membuat panggilan telefon untuk mengatakan bahwa dia telah membuat temujanji untuk saya dengan ketua Hospital Columbia. Saya mula menangis dan berkata bahawa saya telah dilakukan sebelum ini. Saya tidak tidak mahu turun naik hospital tetapi  kekecewaan lagi .

Apabila saya meletkkan telefon, Helen, seorang setiausaha di pejabat itu mendengar saya bercakap di telefon berkata, "Saya mempunyai sesuatu yang akan membersihkan kulit anda untuk selama-lamanya. Ia mungkin mengambil masa setahun, tetapi ia akan menyelesaikan punca masalah ini. "

Saya lihat beliau adalah seorang wanita yang cantik. Memiliki rambut dan kulit yang menawan, tetapi dia sentiasa mengambil pil dan saya fikir dia mesti sakit! 

Beliau menceritakan ketulenan makanan yang dimakannya dan dia mahukan saya mencubanya.

Dia sangat jujur ​​dan berkata bahawa kulit saya mungkin menjadi lebih buruk kesan dengan ubat-ubatan saya telah diambil. Saya rasa pandangannya masuk akal. 

Produk beliau maksudkan adalah Shaklee. Kemudian saya mengambil  3 produk sahaja iaitu - Energizing Soy Protein, Vita-Lea dan Herb-Lax

Pada mulanya kulit saya mula memecah keluar, tetapi pada masa yang sama banyak perkara lain mula berlaku. 

Saya mula tidur dengan lebih baik,  kulit di sekitar mata saya mula mencari lebih sihat - tidak ada banyak bulatan, dan saya mempunyai lebih banyak tenaga. Saya mula mengalami rasa kesejahteraan yang saya TIDAK MAHU alami sebelum ini. 

Memang benar apa yang dikatakan oleh Helen, kulit saya bersih dalam tempoh 7 bulan.

Inilah sedikit sebanyak kisah tentang Barbara Mulin yang menghadapi masalah kulit selama10 tahun dan selesai dalam tempoh 7 bulan. Semua yang berlaku adalah dengan izin Allah SWT. Namun, sebagai hambaNya, kita perlu berusaha untuk menjaga kesihatan kerana ia adalah nikmat yang tidak ternilai harganya.

Hubungi Huda jika ingin dapatkan suplemen shaklee di 011-18685991 ataupun boleh rujuk di bawah ini


FREE CONSULTATION
 and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

4 comments:

  1. Wahhhh mesti bahagia tu...10 tahun merana..akhirnya selesai dalam 7 bulan..result yang memang mengembirakan...

    ReplyDelete
  2. fuhh..tahniah. 10 tahun tu..memang lama tuh.

    ReplyDelete

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi