HUBUNGI HUDA SEKARANG UNTUK MEMBELI PRODUK SHAKLEE:011-18685991

Friday, April 18, 2014

Kulit Yang Sihat

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang. Assalamualaikum dan Salam sejahtera. 

Kepada wanita-wanita di luar sana, jika anda memiliki kulit yang sihat, cantik dan berseri, sudah pasti ramai orang yang akan mengkagumi anda.

Apatah lagi bagi anda yang sudah berumah tangga. Suami tentu tidak boleh lama di luar rumah bila anda ada.

Kulit Yang Sihat




Kulit Yang Sihat


Kulit yang sihat dapat melindungi badan anda dari sinaran matahari dan juga benda-benda lain yang boleh masuk ke dalam tubuh.

Kulit adalah sistem pertahanan badan kita. Oleh yang demikian, anda perlu menjaga kulit supaya ia berada dalam keadaan sihat.

Secara ringkasnya, anda tidak semestinya memerlukan alat kosmetik yang banyak dan losyen yang mahal untuk menjaga kulit dan cantik.

Sebaliknya, ada perlu bijak memilih makanan yang berkhasiat untuk menjaga kesihatan kulit.

Masalah kulit tidak sihat


Jika anda tidak menjaga kulit anda dengan baik, mungkin anda akan mengalami masalah kulit yang tidak sihat seperti jerawat.

Jerawat adalah masalah kulit yang sering terjadi dalam kalangan remaja. Ia muncul disebabkan hormon-hormon semasa akil baligh atau cukup umur.

Masalah jerawat ini berbeza-beza setiap orang. Ada yang tidak berapa teruk dan ada yang kronik.

Walaubagaimana sekalipun, anda tidak perlu bimbang kerana anda boleh mendapatkan rawatan jika ia terlalu kronik.

Masalah kulit akan menjadi lebih berat jika anda tidak mengikuti cara pemakanan yang seimbang.

Sebagai contoh, jika anda tidak makan cukup buah-buahan dan sayur-sayuran untuk zat vitamin dan mineral yang penting, mungkin anda akan berhadapan dengan masalah kulit yang lain pula.

Oleh itu, anda perlu mengikuti cara pemakanan yang seimbang bukannya sekadar meletakkan bahan makanan seperti buah di bahagian kulit luar.

Sebelum ini saya telah terangkan dengan terperinci tentang  5 Panduan kulit kekal sihat dan cantik.

Saya juga menggalakkan anda mengambil makanan tambahan atau suplemen shaklee kerana di dalamnya terdapat nutrisi yang baik.

InsyaAllah, Nutrisi dalam suplemen shaklee mampu menampung kekurangan nutrisi yang diperlukan dalam badan anda.

Anda boleh rujuk di sana dan jika anda ingin mendapatkan penerangan lanjut boleh hubungi sayaterus di 011-18685991 (call/sms/whatsapp).

Di bawah ini saya terangkan secara ringkas tentang produk untuk kulit daripada shaklee.

Sebelum itu, saya ingin berkongsi kisah benar yang berlaku terhadap diri saya sendiri. 

Terdapat seorang kawan menegur saya kenapa kulit saya ada perubahan berbanding dahulu.

Saya jawab, "Saya amalkan vitamin C shaklee." Beliau senyum mendengar jawapan saya.

Selepas daripada itu, beliau hubungi saya dan ingin membeli set kecantikan kulit daripada saya.

Alhamdulillah, saya doakan beliau sihat walafiat.

Set Kulit SHAKLEE Membantu Anda


Set ini terdiri daripada dua set iaitu set asas dan juga set tambahan. 



Set asasnya adalah:


Vita-C, B-complex,Vita-E Complex.



Set tambahan adalah:


ESP dan GLA Complex




set kecantikan kulit shaklee


Testimoni


InsyaAllah pasti berkesan dengan suplemen shaklee. Di bawah adalah di antara testimoni set kulit shaklee.

Ramai lagi yang telah berpuas hati dengan produk ini dan apa yang saya tunjukkan ini hanya sebahagian sahaja.


Testimoni #1



testimoni 1


Testimoni #2

testimoni 2


Testimoni #3

Testimoni 3


Kesimpulan


Semoga kita diberi kulit yang sihat untuk kita mudah beribadat. Kulit yang sihat bukan untuk wanita sahaja, lelaki juga sama. 

Kalau kulit lelaki sihat isteri pun terpikat.


Anda ini bertanya tentang produk shaklee, sila hubungi Huda: 011-18685991.


Seandainya anda rasa entri ini bermanfaat , sila kongsikan dengan orang lain.


Marilah kita beramal agar disayangi Tuhan. Sila tinggalkan komen anda, saya amat menghargainya.




FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


HUDA [SID:1093239]
HP:011-18685991 (call/sms/whatsapp)
Emel:nh_5656@yahoo.com

8 comments:

  1. kalau suka minum air suam banyak-banyak badan tak letih tp tubuh lebig bertenaga

    ReplyDelete
  2. kulit aiza agak bermasalah juga sekarang ni.. mungkin sebab perubahan hormon kot..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iya ke...kena cuba cari penyelesaian yang serasi dengan Aiza..insyaAllah nanti akan pulih kembali

      Delete
  3. memang penting untuk menjaga kesihatan kulit kan

    ReplyDelete
  4. yang penting pastikan vitamin yang kita ambil tu bukan vitamin sintetik.

    ReplyDelete

Followers

My Blog List

Jom Like

Powered By Blogger
Faizal Faizal Mohamad Twon Tawi